PragmaGo
  • Raty dla biznesu PragmaGO®     Szczegóły:  https://pragmago.pl/finansowanie-zakupow/
  • Korzystając z finansowania zakupów od PragmaGO®, zyskujesz limit zakupowy, który działa na zasadzie kredytu odnawialnego. Dzięki niemu możesz swobodnie spłacać swoje zobowiązania. Proces wnioskowania o finansowanie zakupów, weryfikacja i podpisanie umowy przebiegają całkowicie online. Wystarczy, że w koszyku wybierzesz formę zapłaty "Raty dla biznesu" oraz wybierzesz liczbę rat. Wypełnisz wniosek, PragmaGO® prześle przelewem ekspresowym pieniądze w Twoim imieniu na nasze konto. Zakupy spłacisz PragmaGO® za 30 dni lub w dogodnych dla Ciebie ratach – 3, 6, 9, 12, 18, 24 lub 36 płatnych do 10 każdego miesiąca.

 

Pytania i odpowiedzi

Jak zgłosić fakturę za zakupy do finansowania?

Aby zgłosić fakturę kosztową do finansowania, wystarczy złożyć wniosek poprzez formularz zamieszczony na naszej stronie WWW. Proces finansowania odbywa się całkowicie online. Jeżeli jesteś już naszym klientem, pamiętaj, że kolejne faktury zakupowe, które chcesz rozłożyć na raty, możesz zgłaszać za pośrednictwem Strefy Klienta.

Jakie dane są potrzebne do złożenia wniosku?

Do zgłoszenia wniosku potrzebujesz dokumentu potwierdzającego zakup. Może to być faktura, pro forma lub inny dokument od Twojego dostawcy. Oprócz tego konieczne będzie podanie Twoich danych kontaktowych, podstawowych danych na temat Twojej firmy oraz danych Twojego dostawcy.

Jak długo powinna istnieć firma, aby móc ubiegać się o finansowanie zakupów?

W PragmaGO® nie ma żadnych ograniczeń co do tego, ile powinna istnieć firma ubiegająca się o finansowanie zakupów. Oferujemy nasze usługi zarówno dla nowopowstałych firm, jak i takich z wieloletnim doświadczeniem.

Jaki jest koszt usługi?

Koszt finansowania zakupów ustalany jest indywidualnie po złożeniu wniosku. Uzależniony jest od ilości wybranych rat, kwoty finansowania oraz oceny kondycji finansowej Twojej firmy. W wysokość raty wliczony jest koszt usługi. Raty niezależenie od ich liczby są równe i spłacane do 10-tego dnia każdego miesiąca.

Jakie faktury kosztowe można zgłosić do finansowania?

Faktura zgłaszana do finansowania powinna być przed upływem terminu płatności. W ramach usługi finansujemy faktury już od 500 zł.

Ile faktur mogę zgłosić do finansowania?

Przy wypełnianiu wniosku po raz pierwszy należy dołączyć skan tylko jednej faktury lub innego dokumentu potwierdzającego transakcję. Po otrzymaniu maila z decyzją pozytywną kolejne faktury bez ograniczeń ilościowych można dodawać przez Strefę Klienta do wysokości przyznanego limitu.

Kiedy dostawca otrzyma przelew za moje zakupy?

Przelew do Twojego dostawcy realizujemy przelewem ekspresowym zaraz po zaakceptowaniu przez Ciebie warunków.

Kto może się ubiegać o raty dla biznesu?

O raty dla biznesu w PragmaGO® może ubiegać się każdy przedsiębiorca zarejestrowany w Polsce, który posiada numer NIP.

Czy by skorzystać z rat dla biznesu muszę podpisywać umowę?

Usługa finansowania zakupów nie wymaga podpisywania żadnej umowy, korzystasz z niej wtedy, kiedy potrzebujesz. Akceptacja warunków odbywa się poprzez SMS.

Czy jest limit przyznawany w ramach finansowania zakupów?

Po wysłaniu pierwszego wniosku Klient otrzymuje limit (maksymalnie do 100 tys. zł). Limit ten ma na celu ułatwienie zgłaszania kolejnych wydatków do finansowania. W ramach przyznanego limitu możesz poprzez Strefę Klienta zgłaszać dowolną ilość zakupów, którą chcesz rozłożyć na raty.

Przyznany limit jest dla mnie niewystarczający, czy mogę go zmienić?

Tak, istnieje możliwość zmiany wysokości limitu przyznanego na finansowanie zakupów. By zgłosić chęć jego zmiany, zaloguj się do Stefy Klienta i wybierz opcję „Zwiększ limit” oraz wskaż kwotę, jaka Cię interesuje. Poprosimy Cię o podanie kilku dodatkowych informacji i przekażemy decyzję o zmianie limitu w ciągu jednego dnia.
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl